niedziela, 15 kwietnia 2018

Królik w domu

Królik to niewątpliwie najwspanialsze zwierze na świecie. Sama mam jednego i doskonale umila mi chwile, kiedy nikogo nie ma w domu, a ja czuję się bardzo samotna. Ostatnio nie miałam szczęścia do znajomych, były ferie a wszyscy wyjechali na narty i za granicę. Ja zostałam w domu i z radosnym towarzystwem pospieszył mi mój ulubieniec, czyli królik. Z początku nie wierzyłam zapewnieniom hodowcy, ale szybko się przekonałam, że moje zwierzątko jest bardzo komunikatywne i mało kłopotliwe. Wprawdzie sąsiadka była zdania, że jej królik przegryza kable, jest uciążliwy i lubi wypróżniać się na dywan, jednak mam wrażenie, że po prostu źle go wychowała. PRZEJDŹ DO STRONY WWW Z całym spokojem sumienia mogę polecić te zwierzaki osobom, których rodzice nie zgadzają się na psa czy inne duże zwierze. Nie trzeba ich wyprowadzać, a jedynie dbać o ich higienę w domu. Dobrze mieć wcześniej przyjazny dla królików gabinet weterynarza nie każdy zajmuje się leczeniem królików. Warto jednak pilnować by nie gryzł mebli, to jedna z wielu ulubionych rozrywek tego przemiłego futrzaka. Mam jednak wrażenie, że przesympatyczny wygląd wiele wynagrodzi odrobinę sfrustrowanemu właścicielowi.